V takom prípade je nutné predovšetkým zásielku od kuriéra nepreberať. Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu. Dôkladnejšia kontrola balíka je možná len po uhradení platby a po podpísaní prepravného dokladu. V skutočnosti kuriér nie je povinný podieľať sa na tomto procese, ale môžete ho požiadať, aby počkal kým zásielku skontrolujete. V prípade, že s tým kuriér nebude súhlasiť, pamätajte (prípadne mu pripomeňte), že v prípade poškodenia bude musieť prísť ešte raz aby spísal protokol o škode. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.
Nepomohli ti naše odpovede?
Pondelok až Piatok (08:00 - 16:00)
Centrála / Osobné odbery
Priemyselná 1/A, Bratislava, 82108
3.poschodie




