Kuriér by mal dodanie na uvedenú adresu opakovať ešte dvakrát. Samozrejme nie je to spojené so žiadnymi ďalšími poplatkami.
V takom prípade je nutné predovšetkým zásielku od kuriéra nepreberať. Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu. Dôkladnejšia kontrola balíka je možná len po uhradení platby a po podpísaní prepravného dokladu. V skutočnosti kuriér nie je povinný podieľať sa na tomto procese, ale môžete ho požiadať, aby počkal kým zásielku skontrolujete. V prípade, že s tým kuriér nebude súhlasiť, pamätajte (prípadne mu pripomeňte), že v prípade poškodenia bude musieť prísť ešte raz aby spísal protokol o škode. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.
Samozrejme je to možné, ale len v prípade, že tovar ešte nebol zabalený na sklade a odovzdaný kuriérovi. Pri vytváraní objednávky uveďte svoju požiadavku o neskoršom doručení v časti 2. Doprava a platba - kde si pod možnosťami doručenia zakliknete políčko : zadať dátum doručenia a vpíšete dátum
alebo vyplnte políčko pri vytvárani objednávky : "Komentár k objednávke".
Ak je už objednávka v procese realizácie, kontaktujte čo najskôr naše zákaznícke centrum.
Kuriér nie je povinný kontaktovať adresáta zásielky pred dodávkou, preto Vám toto nie sme schopní zaručiť. V skutočnosti je to individuálna záležitosť každého doručiteľa, ale zo skúseností vieme, že kuriér obvykle volá adresátovi pred dodaním (obyčajne ráno pred doručením).
Ano samozrejme, ak balík ešte nebol odozdaný do prepravy - v tomto prípade nás prosim kontaktujte na náš email a uvedte novú adresu doručenia. My to upravíme vo vašej objednávke,
Všetky ceny dopravy a platby nájdete na stránke Doprava a Platba.
Predpokladaný dátum odoslania aj doručenia nájdete v detaile svojej objednávky.
Kontaktujte nás a my preveríme situáciu a vyriešime tento problém čo najrýchlejšie.
Predpokladaný dátum odoslania aj doručenia nájdete v detaile svojej objednávky.
Nepomohli ti naše odpovede?
Pondelok až Piatok (08:00 - 16:00)
Centrála / Osobné odbery
Priemyselná 1/A, Bratislava, 82108
3.poschodie