Ak sa Vám nepodarilo dokončiť platbu, v detaile objednávky viete sami zmeniť spôsob platby, prípadne obnoviť pôvodný spôsob platby.
Je potrebné aby ste nás kontaktovali, preveríme túto tranzakciu a budeme Vás spätne kontaktovat.
Faktúra je odosielaná automaticky na váš email pri odosielaní objednávky, tiež si skontrolujte prosím priečinok spam vo vašej emailovej schránke, ak faktúra nie je ani tam - prosim kontaktujte nás na náš email my vám ju obratom znova odošleme.
Papierové faktrúry netlačíme.
Sme slovenská spoločnosť, všetky zahraničné spoločnosti ktoré sú platcami DPH nakupujú tovar od nás bez DPH.
Pre priamy nákup bez DPH sa prosím zaregistrujte na stránke nákup bez DPH po dodaní všetkých dokumentov a overení bude Váš účet opravnený objednávať tovar bez DPH.
V prípade že sa vám nechce registrovať objednajte si tovar štandartným spôsobom a kontaktujte naše zákaznícke oddelenie po objednaný s požiadavkou na úpravu sumy bez DPH. Ak ste tovar uhradili predom, rozdielna suma vám bude vrátená.
Nepomohli ti naše odpovede?
Pondelok až Piatok (08:00 - 16:00)
E-mail info@top4mobile.eu
Centrála / Osobné odbery
Priemyselná 1/A, Bratislava, 82108
3.poschodie