Pri objednávke cez pracovný týždeň do 15:00 odosielame ihneď v ten deň, doručenie kuriérom je nasledujúci pracovný deň.
V deň vyzdvihnutia balíka u odosielateľa je príjemca informovaný mailom alebo cez SMS o predpokladanom termíne doručenia. Už pri tomto prvom ozname má príjemca možnosť prostredníctvom moderných online nástrojov DPD, dostupných 24 hodín denne, prípadne priamo cez operátorov zákazníckeho servisu spoločnosti, zmeniť termín alebo adresu doručenia.
V prípade záujmu si môže príjemca presmerovať zásielku do odberného miesta DPD, Pickup, kde si ju môže vyzdvihnúť v nasledujúcich siedmich dňoch. Opätovnú informáciu dostáva príjemca v deň príchodu kuriéra, kedy je už informovaný o konkrétnom hodinovom rozpätí doručenia balíka. Ak sa ani napriek viacerým notifikáciám zásielku nepodarí doručiť, DPD poskytuje ďalšie dva pokusy o doručenie. Samozrejme, ak príjemcovi oznámená hodina nevyhovuje, nie je to problém, prostredníctvom web stránky www.presmeruj.mojbalik.sk zmeniť deň alebo adresu doručenia podľa svojich potrieb.
Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepracu DPD - sledovanie zásielky*